Friday, April 8, 2016

MASANYA

Agak agak kalau kulepaskan kereta ini, ada yang berminat tak?



SATAY HUT

Sesekali belanja anak anak balik cuti sekolah


Tiga Lelaki Macho??

ZAIM DIY

Zaim kata dia nak bertukang, bahasa moden skrg DIY...
bukan apa pun, takat sambung sambung besi almari yang roboh je pun..
Tapi bagi la dia peluang, asah minda

Layan....


Kesian budak sekarang, dulu kita boleh main combat combat.. masuk hutan, terjun parit...




Thursday, March 24, 2016

PULAU JEREJAK

 He he he
Pernah dengar nama itu
Pulau Jerejak....
Sesuatu yang positif?
Mungkin tidak...


Tapi itu dulu...
Kini Pulau Jerejak telah bebas dari stigma itu
Sesiapa pun boleh datang ke sana.

Jom....
Kita bercuti ke Pulau Jerejak

Saturday, March 5, 2016

KENANGAN MANIS

Kenangan Manis kau dan aku......
ha  ha ha ha

Sebenarnya ini adalah antara kenangan manis sewaktu bertugas di IPK Selangor dulu.
Kebetulan terserempak ...

Terima kasih atas kesudian Dato Jamal Abdillah bergambar dengan kami.
Jangan buat gosip ya....

INI CERITA NOV 2015 - BALING BELAKANG

 Ha...
Tu dia..
korang tengok.. pinggan licin...














 Terima kasih atas kejutan yang dirancang oleh anakandaku Ain Zahrah dan suami...

Aiman Zaim.. tumpang makan je la ye...














 Ini cerita Nov 2015
#throwback2015

JANGAN MARAH

Ambik aura.....