Monday, December 11, 2017

MRSM FELDAJAYA




Bila si abang di rumah, sentiasa tidak sekepala, sering sahaja bercakaran, tapi bila abang pulang ke asrama....
Begitu juga bila adik datang melawat, siabang baik melayan siadik
Baru kome tahu nilai kasih sayang...



Tempat Jatuh Lagikan Dikenang, Inikan Pula Tempat Berkasih


Ini gambo Ketua Pengawas kami.... Dulu ramai yang takut... tapi ada gak yang berani....

Dah lama tak Membaling - Ex SAMTAJ 1990

Setelah sekian lama tidak membaling... ke longkang dah pasti
Inilah geng geng X SAMTAJ 1990

Ada gaya juara ?

😉

Jom Berenang

Inilah anak bujangku, gembira sungguh bila tak lagi perlu sambung belajar di Unimas
Macam tu lah kehendak dia, tiap minggu boleh balik
Boleh relex di rumah. Entahla.. sampai ke tua manjanya.



Friday, April 8, 2016

MASANYA

Agak agak kalau kulepaskan kereta ini, ada yang berminat tak?



SATAY HUT

Sesekali belanja anak anak balik cuti sekolah


Tiga Lelaki Macho??

ZAIM DIY

Zaim kata dia nak bertukang, bahasa moden skrg DIY...
bukan apa pun, takat sambung sambung besi almari yang roboh je pun..
Tapi bagi la dia peluang, asah minda

Layan....


Kesian budak sekarang, dulu kita boleh main combat combat.. masuk hutan, terjun parit...