Tuesday, April 14, 2009

MENGUNTING RAMBUT


9 April 2009

Aku pergi kursus mengunting rambut. Dah bolehlah kalau setakat nak gunting rambut style layer. Impian aku KALAU ada duit banyak aku nak ada SPA, dalam SPA ada kedai gunting rambut khusus untuk wanita sahaja dan mengadam pengantin bertudung. Aku nak ambik klass mengandam ngan mak nyah hubby aku tak bagi... frust betullll.... hubby aku tak bagi jadi mak andam....

Bulan Jun aku sambung ambik kursus Refleksiologi pulak ... kalau hubby aku sakit kaki boleh aku picit... kat office refleksiologi 20 minit RM 10.00.
yang dalam gambar ni bukan aku yeee... ni peserta kursus...
Harapan aku supaya impian aku menjadi kenyataan.




1 comment:

Anonymous said...

Assalammualaik,....
Ani, mase berlalu pantas sekali...
rasenye macam tak sempat pun kite nak berkenal rapat. Tp yg penting
kite tak jauh mane pun, di bumi Allah nie kite kecik je..... so akak doakan ilmu yg dapat tu di manafaatkan dengan sebaiknye...

Nak buka salun nanti cari akak, kite boleh jd busniz partner ok..
Seious je bunyinye..... tp akak mmg seroius nak buat tp peluang dan salah satunya kite wanita muslimah perlu menceburi peluang2 yg ada.....

Anyway look forward the good news.

Masih mencari dan akan terus mencari, walau pun idup dan usia dah lanjut tp masih kurang ilmu.

Akak mencarinye sampai kini dan selamanya untuk dimanafaatkan.

Semuga di berkathi..... Amin.


Salam Ukhwah dari Kak Rahimah
Kota Pendamar, Port Klang
Kursus Gunting Rambut Fasa I dan II.