Thursday, August 28, 2008

KL TOWER


19.8.2008 (Selasa)

Hari ni plan nak pergi Suria KLCC nak pergi Petrosains...cuti sekolah bawa anak-anak pergi jalan-jalan kat KL. Hampeh,,, sampai kat Petrosains dah pukul 4.30 ptg...kaunter dah tutup.Pegawai khidmat Pelanggan suruh kami call untuk booking sebab orang terlalu ramai cuti sekolah...iyeee esok aku call.

Pergi lak kat KL TOWER...elok le tu dah nak malam boleh tengok keindahan Kuala Lumpur. Selamat duit tiket...angah (anak Pak Su Bahrin) kerja kat sini. Angah jadi Tourist Guide.

Ramainya Pak ngan Mak Arab...yang kitaorang tak tahan keharuman baunya mencucuk-cucuk hidung...kalau bau sate ok gakkk...Kagumnya anak aku tengok keindahan dan ketinggian KL Tower..selaku "tourist guide" angah pun memberikan penerangan apa yang dia tau..menurut kata angah KL Tower mempunyai ketinggian 415m di atas paras laut. Fui yo!!!! tinggi tu...Sebagai warganegara Malaysia aku berbangga menjadi salah seorang rakyatnya..

Tapikan kalau tanya hubby dan aku apa yang menarik kat KL Tower...tak de mendanya..cantik lagi aku berdiri dihadapan balkoni rumah aku yang tingginya 15 tingkat,,,boleh nampak bunga api lagii.....dan lagi.

No comments: