Thursday, August 28, 2008

PERTANDINGAN MEMBACA JAWI DI KPPK (KETEGORI KANAK-KANAK)



21.8.2008

Pertandingan membaca jawi..Zahrah awal lagi dah cam giveup..Zarith relax je..over confident..aku tinggalkan anak aku kat library KPPK.. biarlah kawan aku yang uruskan.

Zarith dapat no. 3..kalau kalah sah-sah disalahkannya aku sebab suruh dia masuk..bila menang,,,tanya pulak tahun depan ada pertandingan lagi tak?..tu lah anak..
Walaupun dapat No. 3..bab mengutuk ayongnya serah kat dia.. siap ambik gambar ayong yang tengah tension membaca...tak sabar-sabar nak buat laporan dan tujuk kat aku. Kawan aku kata Zarith baca relex je..salah pun dia layaannnn...tapi bila aku tanya dengan bangganya "Zarith baca lancar mummy...tak salah ejaan pun".


Ayong seperti yang aku jangka gabra...kawan aku pun kata nampak sangat asyik nak pergi toilet. Tak pe lah yong kalah menang bukan ukuran yang penting dua-dua anak mummy dan dua-dua nak tunjuk kat mummy dia adalah yang terbaik. Mummy sentiasa mendoakan semoga menjadi anak yang SOLLEH dan SOLEHAH (AMIN). Walaupun kadang-kadang sampai bergaduh..naik angin aku satu badan.

No comments: