Thursday, August 28, 2008

PETROSAINS SURIA KLCC

23.8.2008
Hari ini Hubby dan aku dah janji ngan anak-anak nak pergi Petrosains...kenalah tunaikan. Aku dah book tiket pada hari Rabu.


Book pukul 11.00 pagi..terpaksa tukar waktu ke pukul 2.00 ptg. Pada hari yang sama hubby dan aku kena Tandatangan Aggrement rumah kat MBSB Klang. Refer My dream Home blog sblm ni

Seperti biasa sebelum pergi ke tempat yang dituju...MAKANNNN. Hari ni hubby bawak anak-anak makan kat kedai Mak Cik aku di Bangsar. Jimat duit katanya.

1.15 ptg sampai je kat KL CC ambik tiket...tu yang lebihnya bila dah booking awal tak perlu beratur beli tiket. Menggelisah anak-anak aku tak sabar nak masuk Petrosains. Lagi sekali aku merasa bangga menjadi rakyat Malaysia...tak payah pergi jauh-jauh..Di Kuala Lumpur ada segala-galanya.

No comments: